Info dla wyjeżdżających

WAKACJE 2019 – INFORMACJE DLA WYJEŻDŻAJĄCYCH

 Każdy uczestnik musi zabrać ze sobą własny ważny paszport lub dowód osobisty!!!

Telefon kontaktowy w sprawach transportu:
(Czynny w dniach wyjazdów grupowych na kursy i obozy językowe)

 

OBÓZ LONDYN PLUS (Autokar)

Godz. odjazdu
Miejsce zbiórki
(15 minut przed odjazdem)
Godz. powrotu (zbliżona)
 
Trasa centralna (w każdym terminie)
 
8.00Warszawa
Al.Jerozolimskie 144, Dworzec Autobusowy.
Warszawa Zachodnia, stanowisko 11
20.00
10.00

Łódź
stacja paliw BP ul.Kątna 1
przy wjeździe na A1 węzłem Łódź – Wschód
z ul.Rokicińskiej

17.30
12.00Konin
Parking przy Mc Donalds ul. Ogrodowa 31,
Stare Miasto k/Konina
16.00
13.30Poznań
parking przy Mc Donalds przy ul.Głogowskiej 432
14.30
15.00Świebodzin
stacja paliw Orlen ul.Wojska Polskiego 8
13.00
17.00Świecko
MOP Gnilec stacja paliw Orlen na A2 – ODJAZD
MOP Sosna stacja paliw Orlen na A2 – POWRÓT
11.00
 
Trasa południowa (transfer do Łodzi) – min. 4 uczestników
 
4.00*** Kraków
ul. Pasternik 66, Stacja paliw ARGE
21.30
5.45** Katowice
stacja paliw ORLEN ul.Murckowska 5 DK 86 -ODJAZD
stacja paliw ORLEN ul.Murckowska 22 DK 86 -POWRÓT
20.15
6.00** Sosnowiec
ul.Kresowa 2, oboj stacji paliw Shell i Mc Donalds
20.00
7.00* Częstochowa
parking przy Mc Donalds przy ul.Wojska Polskiego
w kierunku Warszawy -ODJAZD, w kierunku Katowic – POWRÓT
19.00
7.45* Radomsko
Stobiecko Szlacheckie , stacja paliw przy DK1
zgodnie z kierunkiem podróży
18.30
 
Trasa północna (transfer do Łodzi) – min. 4 uczestników
 
6.00***Gdańsk
Podwale Grodzkie 4 przy hotelu Centrum
obok Dworca Głównego PKP
21.30
7.15*** Grudziądz
Marzy Stare koło Grudziądza, stacja paliw Statoil
na DK91
20.00
8.15** Toruń
ul. Szosa Lubicka 109 ,stacja paliw BP
19.15
9.00* Włocławek
ul. Puławskiego, przy hotelu Kujawy
18.30
 
Trasa zachodnia (transfer do Poznania) – min. 4 uczestników
 
10.30** Wrocław
stacja benzynowa Statoil
ul.Sucha 15 C (wjazd od ul.Dyrekcyjnej)
17.30
 
Trasa WSCHODNIA (transfer do ŁODZI) – min. 4 uczestników
 
8.00*Radom
Parking przed Automobilem Radomskim
(ul. Warszawska 17)
20.00
  • Transfery z n/w wymienionych miast realizowane są przy min. 4 uczestnikach za dopłatą:
    • 100 PLN (Radom, Włocławek, Częstochowa, Radomsko)
    • 150 PLN (Katowice, Sosnowiec, Wrocław, Toruń)
    • 200 PLN (Kraków, Gdańsk, Grudziądz)
  • Wyjazdy z innych miast do uzgodnienia
  • Na odcinkach krajowych transfer realizowany jest zastępczym środkiem transportu (mikrobus, samochód osobowy) i następuje przesiadka do autokaru docelowego.
  • Na poszczególnych przystankach mogą wystąpić opóźnienia z przyczyn niezależnych od organizatora. Almatramp, po uprzednim poinformowaniu, zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca i godziny zbiórki.
 
  • Autokar jedzie i wraca trasą centralną, pozostaje do dyspozycji grupy podczas realizacji programu w Anglii


Należy zabrać ze sobą:

  • Ważny paszport lub dowód osobisty
  • 130 funtów (Obóz kod LPO) / 140 funtów (Obóz kod LPC) na realizację programu
  • Kanapki i napoje na drogę
  • Ubrania na każdą pogodę, płaszcz przeciwdeszczowy
  • Podręczny słownik polsko-angielski, przybory do pisania
  • Przybory toaletowe, ręczniki i ew. suszarki do włosów

Zalecane kieszonkowe: ok. 50 funtów + złotówki na dwa obiady w Polsce (pierwszy i ostatni dzień)

  • Wtyczkę do prądu w Anglii będzie można kupić na miejscu (2-5 GBP)
 
 
Oni pojadą z Wami w roku 2019:

29.06-07.07

 

06-14.07

 

13-21.07

 

03-11.08

 

ANGLIA (Samolot)

Wyjazd grupowy do wszystkich szkół językowych

 

MIEJSCE ZBIÓRKI:

Warszawa Okęcie, Terminal A, Strefa E

(na końcu hali odlotów, obok kas LOT Economy Class)

 

DATY ZBIÓREK:

30.06; 07.07; 14.07 (niedziela)

GODZINA ZBIÓRKI: Zawsze o 13.30

Prosimy kierować się do lidera, który będzie miał identyfikator

 

WYLOT
(z Warszawa Okęcie WAW):

Zawsze w niedzielę

ZBIÓRKA: 13:30

WYLOT: 15:30 (Lot nr LO 279)

PRZYLOT: 17:20

 


POWRÓT
(do Warszawy z Londyn Heathrow LHR):

Zawsze w niedzielę

WYLOT: 18:10 (Lot nr LO 280)

PRZYLOT: 21:40

 

Oni polecą z Tobą:

TBA

Informacje dodatkowe:

  • Limit bagażu to jedna sztuka o wadze do 20-23 kg  w zależności od przewoźnika:
    LOT: do 23 kg; Air Malta: do 20 kg; Ryanair: do 20 kg
  • Plus bagaż podręczny do 5-10 kg; za nadbagaż pobierana jest opłata.
  • Warunki przewozu bagażu (dopuszczalna waga oraz rozmiary) znajdują się na stronach internetowych przewoźników.
  • UWAGA! W akademikach obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania napojów alkoholowych.
  • Osoby naruszające regulamin zostaną usunięte ze szkoły w trybie natychmiastowym na swój koszt.
  • Całodobowa informacja telefoniczna lotniska Okęcie: 0 22 650 42 20
  • Całodobowa informacja telefoniczna LOT na Okęciu: 0 22 577 99 52
 

Prosimy zabrać ze sobą:

  • Ważny paszport lub dowód osobisty + ksero dokumentu
  • 2 zdjęcia legitymacyjne
  • Ubrania i obuwie sportowe; ubrania na każdą pogodę, płaszcz przeciwdeszczowy, parasol, słownik, przybory do pisania
  • Podstawowe leki oraz środki opatrunkowe (np. tabletki na gardło, aviomarin, paracetamol, plastry, krem z filtrem itp.)
 

UWAGA !

  • Uczestnicy powinni ze sobą zabrać:
  • kwotę na opłatę organizacyjną i transferową do miejscowości docelowej/ miejsca zakwaterowania płatną u opiekuna (50 / 100 funtów)
  • wystarczającą kwotę kieszonkowego na czas trwania pobytu (zalecane kieszonkowe: 60-100 funtów na tydzień pobytu)
  • depozyt do szkoły LAL – 60 funtów
  • Bilety i polisę grupową będzie posiadał opiekun grupy

Życzymy miłego pobytu na kursie i postępów w nauce języka angielskiego!

 

MALTA (Samolot)

Wyjazd grupowy do wszystkich szkół językowych

MIEJSCE ZBIÓRKI:

Warszawa Okęcie, Terminal A, Strefa E

(na końcu hali odlotów, obok kas LOT Economy Class)

 

DATA ZBIÓRKI:

03.08 (sobota)

GODZINA ZBIÓRKI: 10.30

Prosimy kierować się do lidera, który będzie miał identyfikator

 

WYLOT
(z Warszawy WAW):

Zawsze w niedzielę

ZBIÓRKA: 10:30

WYLOT: 12:30 (Lot nr KM 7429)

PRZYLOT: 15:20


POWRÓT
(do Warszawy z Malta Luga MLA):

Zawsze w sobotę

WYLOT: 08:55 (Lot nr KM 7428)

PRZYLOT: 11:40

 
 
 

Oni polecą z Tobą:

TBA

 

 

Informacje dodatkowe:

  • Limit bagażu to jedna sztuka o wadze do 20-23 kg  w zależności od przewoźnika:
    LOT: do 23 kg; Air Malta: do 20 kg; Ryanair: do 20 kg
  • Plus bagaż podręczny do 5-10 kg; za nadbagaż pobierana jest opłata.
  • Warunki przewozu bagażu (dopuszczalna waga oraz rozmiary) znajdują się na stronach internetowych przewoźników.
  • UWAGA! W akademikach obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania napojów alkoholowych.
  • Osoby naruszające regulamin zostaną usunięte ze szkoły w trybie natychmiastowym na swój koszt.
  • Całodobowa informacja telefoniczna lotniska Okęcie: 0 22 650 42 20
  • Całodobowa informacja telefoniczna LOT na Okęciu: 0 22 577 99 52
 

Prosimy zabrać ze sobą:

  • Ważny paszport lub dowód osobisty + ksero dokumentu
  • 2 zdjęcia legitymacyjne
  • Ubrania i obuwie sportowe; ubrania na każdą pogodę, płaszcz przeciwdeszczowy, parasol, słownik, przybory do pisania
  • Podstawowe leki oraz środki opatrunkowe (np. tabletki na gardło, aviomarin, paracetamol, plastry, krem z filtrem itp.)
 

UWAGA !

  • Uczestnicy powinni ze sobą zabrać:
  • kwotę na opłatę organizacyjną i transferową do miejscowości docelowej/ miejsca zakwaterowania płatną u opiekuna (50 euro)
  • wystarczającą kwotę kieszonkowego na czas trwania pobytu (zalecane kieszonkowe: 80-150 euro na tydzień pobytu)
  • Bilety i polisę grupową będzie posiadał opiekun grupy

Życzymy miłego pobytu na kursie i postępów w nauce języka angielskiego!