PROCEDURA ZGŁOSZENIA NA IMPREZY JĘZYKOWE

  1. Przeczytaj przed podpisaniem umowy- zgłoszenia:
  2. Aby dokonać rezerwacji, należy przejść na stronę wybranej imprezy (w menu „Oferta” na górze strony) i wejść w zakładkę „Rezerwuj”
  3. Po wypełnieniu umowy- zgłoszenia, prosimy o jej wydrukowanie, podpisanie, a następnie przesłanie jej:
    • na adres mailowy: zgloszenia@almatramp.pl
    • lub faxem: 42 637 18 46
    • lub pocztą na adres: B.U.T. „ALMATRAMP”, ul. Piotrkowska 59, 90-417 Łódź
  4. Warunkiem zmiany statusu rezerwacji na stałą jest przesłanie na adres e-mail zgloszenia@almatramp.pl lub fax 42 637 18 46 potwierdzenia wpłaty zaliczki na nasze konto: 54 1240 5527 1111 0010 6508 3292
  5. Po otrzymaniu podpisanej umowy- zgłoszenia, odeślemy ją podpisaną przez nas na podany przez Państwa adres.
  6. Wstępna rezerwacja jest ważna przez 24 godziny, po tym czasie zostanie automatycznie anulowana.
  7. Jeżeli chcą Państwo wypisać umowę ręcznie, można ją pobrać poniżej: