Info dla wyjeżdżających

WAKACJE 2019 – INFORMACJE DLA WYJEŻDŻAJĄCYCH

 Każdy uczestnik musi zabrać ze sobą własny ważny paszport lub dowód osobisty!!!

Telefon kontaktowy w sprawach transportu:
(Czynny w dniach wyjazdów grupowych na kursy i obozy językowe)

 

OBÓZ LONDYN PLUS (Autokar)

Godz. odjazdu
Miejsce zbiórki
(15 minut przed odjazdem)
Godz. powrotu (zbliżona)
 
Trasa centralna (w każdym terminie)
 
8.00WARSZAWA (Nie w terminie 29.06.2019)
Al. Jerozolimskie 144, Dworzec Autobusowy.
Warszawa Zachodnia, stanowisko 11
20.00
10.00

ŁÓDŹ
Stacja paliw BP ul. Kątna 1
przy wjeździe na A1 węzłem Łódź – Wschód z ul.Rokicińskiej

17.30
12.00KONIN
Parking przy Mc Donalds ul. Ogrodowa 31,
Stare Miasto k/Konina
16.00
13.30POZNAŃ
Parking przy Mc Donalds przy ul.Głogowskiej 432
14.30
15.00ŚWIEBODZIN
Stacja paliw Orlen ul.Wojska Polskiego 8
13.00
17.00

ŚWIECKO

  • MOP Gnilec stacja paliw Orlen na A2 – ODJAZD
  • MOP Sosna stacja paliw Orlen na A2 – POWRÓT
11.00
 
Trasa południowa (transfer do Łodzi) – min. 4 uczestników
 
4.00*** KRAKÓW
ul. Pasternik 66, Stacja paliw ARGE
21.30
5.45

** KATOWICE

  • Stacja paliw ORLEN ul. Murckowska 5 DK 86 – ODJAZD
  • Stacja paliw ORLEN ul. Murckowska 22 DK 86 – POWRÓT
20.15
6.00** SOSNOWIEC
ul. Kresowa 2, obok stacji paliw Shell i McDonalds
20.00
7.00

* CZĘSTOCHOWA
Parking przy McDonalds przy ul. Wojska Polskiego:

  • w kierunku Warszawy – ODJAZD
  • w kierunku Katowic – POWRÓT
19.00
7.45* RADOMSKO
Stobiecko Szlacheckie, stacja paliw przy DK1
zgodnie z kierunkiem podróży
18.30
 
Trasa północna (transfer do Łodzi) – min. 4 uczestników
 
6.00***GDAŃSK
Podwale Grodzkie 4 przy hotelu Centrum
obok Dworca Głównego PKP
21.30
7.15*** GRUDZIĄDZ
Marzy Stare koło Grudziądza, stacja paliw Statoil
na DK91
20.00
8.15** TORUŃ
ul. Szosa Lubicka 109, stacja paliw BP
19.15
9.00* WŁOCŁAWEK
ul. Puławskiego, przy hotelu Kujawy
18.30
 
Trasa zachodnia (transfer do Poznania) – min. 4 uczestników
 
10.30** WROCŁAW
Stacja benzynowa Statoil
ul. Sucha 15 C (wjazd od ul. Dyrekcyjnej)
17.30
 
Trasa WSCHODNIA (transfer do ŁODZI) – min. 4 uczestników
 
8.00*RADOM
Parking przed Automobilem Radomskim,
ul. Warszawska 17
20.00
  • Transfery z n/w wymienionych miast realizowane są przy min. 4 uczestnikach za dopłatą:

* 100 PLN (Radom, Włocławek, Częstochowa, Radomsko)

** 150 PLN (Katowice, Sosnowiec, Wrocław, Toruń)

*** 200 PLN (Kraków, Gdańsk, Grudziądz)

  • Wyjazdy z innych miast do uzgodnienia
  • Na odcinkach krajowych transfer realizowany jest zastępczym środkiem transportu (mikrobus, samochód osobowy) i następuje przesiadka do autokaru docelowego.
  • Na poszczególnych przystankach mogą wystąpić opóźnienia z przyczyn niezależnych od organizatora. Almatramp, po uprzednim poinformowaniu, zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca i godziny zbiórki.
 
  • Autokar jedzie i wraca trasą centralną, pozostaje do dyspozycji grupy podczas realizacji programu w Anglii


Należy zabrać ze sobą:

  • Ważny paszport lub dowód osobisty
  • 130 funtów (Obóz kod LPO) / 140 funtów (Obóz kod LPC) na realizację programu
  • Kanapki i napoje na drogę
  • Ubrania na każdą pogodę, płaszcz przeciwdeszczowy
  • Podręczny słownik polsko-angielski, przybory do pisania
  • Przybory toaletowe, ręczniki i ew. suszarki do włosów

Zalecane kieszonkowe: ok. 50 funtów + złotówki na dwa obiady w Polsce (pierwszy i ostatni dzień)

  • Wtyczkę do prądu w Anglii będzie można kupić na miejscu (2-5 GBP)
 
 
Oni pojadą z Wami w roku 2019:

29.06-07.07

 

06-14.07

 

13-21.07

 

03-11.08

 

ANGLIA (Samolot)

Wyjazd grupowy do wszystkich szkół językowych

 

MIEJSCE ZBIÓRKI:

Warszawa Okęcie, Terminal A, Strefa E

(na końcu hali odlotów, obok kas LOT Economy Class)

 

DATY ZBIÓREK:

30.06; 07.07; 14.07 (niedziela)

GODZINA ZBIÓRKI: Zawsze o 13.30

Prosimy kierować się do lidera, który będzie miał identyfikator

 

WYLOT
(z Warszawa Okęcie WAW):

Zawsze w niedzielę

ZBIÓRKA: 13:30

WYLOT: 15:30 (Lot nr LO 279)

PRZYLOT: 17:20

 


POWRÓT
(do Warszawy z Londyn Heathrow LHR):

Zawsze w niedzielę

WYLOT: 18:10 (Lot nr LO 280)

PRZYLOT: 21:40

 

Oni polecą z Tobą:

TBA

Informacje dodatkowe:

  • Limit bagażu to jedna sztuka o wadze do 20-23 kg  w zależności od przewoźnika:
    LOT: do 23 kg; Air Malta: do 20 kg; Ryanair: do 20 kg
  • Plus bagaż podręczny do 5-10 kg; za nadbagaż pobierana jest opłata.
  • Warunki przewozu bagażu (dopuszczalna waga oraz rozmiary) znajdują się na stronach internetowych przewoźników.
  • UWAGA! W akademikach obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania napojów alkoholowych.
  • Osoby naruszające regulamin zostaną usunięte ze szkoły w trybie natychmiastowym na swój koszt.
  • Całodobowa informacja telefoniczna lotniska Okęcie: 0 22 650 42 20
  • Całodobowa informacja telefoniczna LOT na Okęciu: 0 22 577 99 52
 

Prosimy zabrać ze sobą:

  • Ważny paszport lub dowód osobisty + ksero dokumentu
  • 2 zdjęcia legitymacyjne
  • Ubrania i obuwie sportowe; ubrania na każdą pogodę, płaszcz przeciwdeszczowy, parasol, słownik, przybory do pisania
  • Podstawowe leki oraz środki opatrunkowe (np. tabletki na gardło, aviomarin, paracetamol, plastry, krem z filtrem itp.)
 

UWAGA !

  • Uczestnicy powinni ze sobą zabrać:
  • kwotę na opłatę organizacyjną i transferową do miejscowości docelowej/ miejsca zakwaterowania płatną u opiekuna (50 / 100 funtów)
  • wystarczającą kwotę kieszonkowego na czas trwania pobytu (zalecane kieszonkowe: 60-100 funtów na tydzień pobytu)
  • depozyt do szkoły LAL – 60 funtów
  • Bilety i polisę grupową będzie posiadał opiekun grupy

Życzymy miłego pobytu na kursie i postępów w nauce języka angielskiego!

 

MALTA (Samolot)

Wyjazd grupowy do wszystkich szkół językowych

MIEJSCE ZBIÓRKI:

Warszawa Okęcie, Terminal A, Strefa E

(na końcu hali odlotów, obok kas LOT Economy Class)

 

DATA ZBIÓRKI:

13.07 (sobota)

GODZINA ZBIÓRKI: 10.30

Prosimy kierować się do lidera, który będzie miał identyfikator

 

WYLOT
(z Warszawy WAW):

Zawsze w sobotę

ZBIÓRKA: 10:30

WYLOT: 12:30 (Lot nr KM 7429)

PRZYLOT: 15:20


POWRÓT
(do Warszawy z Malta Luga MLA):

Zawsze w sobotę

WYLOT: 08:55 (Lot nr KM 7428)

PRZYLOT: 11:55

 
 
 

Oni polecą z Tobą:

TBA

 

 

Informacje dodatkowe:

  • Limit bagażu to jedna sztuka o wadze do 20-23 kg  w zależności od przewoźnika:
    LOT: do 23 kg; Air Malta: do 20 kg; Ryanair: do 20 kg
  • Plus bagaż podręczny do 5-10 kg; za nadbagaż pobierana jest opłata.
  • Warunki przewozu bagażu (dopuszczalna waga oraz rozmiary) znajdują się na stronach internetowych przewoźników.
  • UWAGA! W akademikach obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania napojów alkoholowych.
  • Osoby naruszające regulamin zostaną usunięte ze szkoły w trybie natychmiastowym na swój koszt.
  • Całodobowa informacja telefoniczna lotniska Okęcie: 0 22 650 42 20
  • Całodobowa informacja telefoniczna LOT na Okęciu: 0 22 577 99 52
 

Prosimy zabrać ze sobą:

  • Ważny paszport lub dowód osobisty + ksero dokumentu
  • 2 zdjęcia legitymacyjne
  • Ubrania i obuwie sportowe; ubrania na każdą pogodę, płaszcz przeciwdeszczowy, parasol, słownik, przybory do pisania
  • Podstawowe leki oraz środki opatrunkowe (np. tabletki na gardło, aviomarin, paracetamol, plastry, krem z filtrem itp.)
 

UWAGA !

  • Uczestnicy powinni ze sobą zabrać:
  • kwotę na opłatę organizacyjną i transferową do miejscowości docelowej/ miejsca zakwaterowania płatną u opiekuna (50 euro)
  • wystarczającą kwotę kieszonkowego na czas trwania pobytu (zalecane kieszonkowe: 80-150 euro na tydzień pobytu)
  • Bilety i polisę grupową będzie posiadał opiekun grupy

Życzymy miłego pobytu na kursie i postępów w nauce języka angielskiego!