PROCEDURA ZGŁOSZENIA NA WYJAZDY JĘZYKOWE
1) Prosimy o przeczytanie przed podpisaniem umowy-zgłoszenia:
- Warunki Uczestnictwa
- Gwarancja Ubezpieczeniowa Organizatora Turystyki
- Ochrona Danych Osobowych
- Ogólne Warunki Ubezpieczenia
- Ogólne Warunki Ubezpieczenia – Koszty Imprezy Turystycznej (rezygnacji) + Postanowienia Dodatkowe
2) Prosimy o pobranie i wypełnienie umowy-zgłoszenia, którą znajdą Państwo na stronie odpowiedniego kursu lub obozu po kliknięciu na przycisk „REZERWUJ”
3) Po wypełnieniu umowy-zgłoszenia, prosimy o jej wydrukowanie i podpisanie, a następnie przesłanie jej:
- na adres e-mail: zgloszenia@almatramp.pl
4) Następnie prosimy o wpłatę zaliczki na nasze konto: 54 1240 5527 1111 0010 6508 3292
5) Po otrzymaniu podpisanej umowy-zgłoszenia, odeślemy ją podpisaną przez nas na podany przez Państwa adres.